Բլոգի ամփոփում...#2 Նոր տարի.. նոր թեմաներ.. նոր ոճ...նոր լոգո..

Մոտենում է նոր տարին.. բոլորը գրում են նոր տարվան նվիրված թեմաներ..:
Բոլորը միմիանց մաղթում են լավագույնը..
Բժշկական բլոգը փոխել է իր ոճը... իր դիզայնը...նոր լոգո..նոր տարում նոր մթնոլորտ ստեղծելու համար...
Նոր տարում կլինեն նոր թեմաներ.. նոր բաժիններ.. նոր հետաքրքրություններ...
Չմոռանամ նշել` ՇՆՈՐՀԱԿԱԼՈՒԹՅՈՒՆ ՏԻԳՐԱՆ ԱԶԱՏՅԱՆ
 Մի քանի օր առաջ լրացել էր բլոգի 1 տարեկանը...
Եվ ես ինչպես նախորդ անգամ նշեցի ուրախ եմ որ բլոգս ունի այցելուներ.. ունի մեկնաբանողներ...
 Ուրախ եմ որ  կարողացել եմ իմ բլոգի միջոցով մարդկանց բժշկական ինֆորմացիա փոխանցել...
Բլոգի բացման ժամանակ բլոգը ուներ 530 այցելու.. և 1 տարվա ընթացքում բլոգը ունեցավ 103300 և ավելի այցելություն.. իսկ օրական այցելությունների քանակը կազմում է 450-800 այցելու:


Շնորհավոր բոլորի ՆՈՐ ՏԱՐԻՆ.. ցանկանում եմ բոլորին առողջություն, քանի որ առողջությունից թանկ բան չկա...և ինչքան լավ բաններ կան...:Ճ


0 մեկնաբանություն(ներ):